Omgaan met kritiek

Omgaan met kritiek uit het netwerk van de zorgvrager

Wat als je rustiger kon reageren op kritiek en het ziet als gratis advies?

De klanten/bewoners/residenten worden veeleisender.  En ook de directe omgeving (familie, mantelzorgers) staan vaak klaar met een stevige portie kritiek op de zorg.

Hoe kan je daarmee omgaan? Hoe vang je kritiek uit de omgeving op?
Welke middelen en strategieën kan je daartoe inzetten?
Wat kan je doen om de kritiek te gebruiken als manier om tot meer kwalitatieve zorg te komen?


Afwisselend komt er een stukje theorie en kader, waarna we vanuit concrete situaties gaan oefenen.

Gebaseerd op het boek ‘Mijn moeder lag om 11 uur nog in bed… omgaan met kritiek van familie: negen effectieve strategieën ( van Huub Buijssen)

Vragen? Offerte? Contacteer ons gerust geheel vrijblijvend!

Ik wil graag
Bedankt voor uw vraag!